Vad tyckte ni?

Hallå bloggen!
Nu är let's dance slut för ikväll! Så nu tänkte jag säga vilka jag tyckte var bäst, ingen ording nu. Morgan var verkligen jätte duktigt tycker jag! Eller hur? As bra. Laila var också riktigt bra, och även Magdalena! Bella var faktiskt sådär tyckte jag, lite tråkigt faktiskt eftersom att jag hade förväntat mig bättre av henne, eller vad säger ni? Fast jag tycker iallafall att hon borde vara kvar för jag tror att hon skulle kunna bli bättre! Men sämst var nog Kittty tycker jag.. Såg ganska klumpigt ut. Säg gärna vilka ni tyckte var bra och dåliga! Hugs!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Oh yes indeed.

2009-01-10 @ 18:08:03
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0