Trötta ben!

Halluu! Nu är jag hemma efter ett antal timmar i stan. Mina ben är väldigt trötta och jag hittade tyvärr ingenting. Eller jo det gjorde jag, men såklart fanns det ju inte i min storlek. Great! Ni vet de där jeansen från bikbok som är så där söndriga, liksom trashade, DEM vill jag ha! Men såklart finns de både i storleken över och under, men inte min! Hur typiskt är inte det? Blir så irriterad! Aja, iallafall så har jag lite presentkort och så som jag inte utnyttjat än så jag åker nog in till stan om nån/några dagar igen.. Men nu ska jag gå och vara lite social mot några som är här. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sophie

Dom är mina!:O haha I will get them first!;)

2009-01-09 @ 18:13:59
URL: http://sofijhuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0