Sorry...

... för den (även idag) dåliga uppdateringen. Jag har nämligen varit i nacka forum och shoppat lite. Hittade tyvärr inte byxorna på bikbok, så jag får fortsätta leta. Men jag hittade lite andra saker, lägger in bilder sen. Efter nacka forum så åkte vi till Heron city och var där lite och tittade i en sportaffär efter en ny jacka till mig. Hittade faktiskt en riktigt snygg! Det ända jag är tveksam på är materialet.. Jag får helt enkelt fundera på saken! Efter att vi tittat i affärer så mötte vi upp några och gick och bowlade. Det gick faktiskt ganska bra för mig, jag fick 2 st strikear!! Och de är inte ofta något sådant skådas (höhö). En sak jag hatar med  bowling är att min tumnagel alltid går av! Det är så himla irriterade och obehagligt! Usch. Jobbigt! Men iallafall, mitt lag vann. Efter bowlingen gick vi och käkade på en resturang där i Heron, den här djungel resturangen ni vet? Ganska mysig faktiskt.
Nu har jag precis kommit hem och ska snart gå och duscha. Hoppas ni har haft en bra dag! Och sovgott (om ni ska gå och lägga er)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0