Snö? Ja tack!

Hej på er!
Idag har jag inte gjort något speciellt, jag har bara kännt mig lite seg och sjuk. Skulle kunna tänka mig att jag har feber... Men jag är inte den ända som varit lite sjuk idag, även min hund Robyn var jättekonstig imorse. Hon vägrade att stå upp, och när hon väl stod upp så stod hon jättekonstigt och gick typ och haltade, stackarn. Och så satt hon bara och "ylade" och vill inte flytta på sig. Jag vet inte vad det kan ha varit, men de va synd om henne. Fast som tur är så har hon blivit bättre och är nu på benen igen. Nej nu ska jag och min syrra gå och se på lite gamla filmer. Och förresten, de började snöa idag!! Äntligen! Jag vet inte om de har slutat snöa nu eftersom de är så mörkt ute så jag ser inte, men vi får hoppas på det bästa (att de fortsätter snöa)!
Ha det bra, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0