Skridskor!

Halluu bloggen!
Idag var de skola som vanligt, fast vi hade typ inga lektioner. Först hade vi klassråd och sen åkte jag och två andra från min klass (linda & alex) iväg till ekvallen och åkte skridskor med kanske 5 st från 8d2. Jag och Linda trodde först att det skulle bli ganska tråkigt eftersom de var så några som följde med (alla andra var kvar i skolan och VILLE plugga, vad tänker de med?), men det vart ganska roligt iallafall förutom att vi nästan frös tårna av oss! Men vi åkte runt och våran lärare tog en massa bilder på mig och linda. Alex försökte lära mig att saxa, och det gick väl... Sådär kan man säga! Hon förklarade jättebra men de ända problemet är att jag är så feg och inte vill ramla! HAHA. Men iallafall, imorgon kommer det förmodligen bilder så vår lärare tog! Trevligt va? :D
Men nu hörrni MÅSTE jag plugga. Mindre trevligt det..
Hugs!



Hitta fjärilen! XD
btw, checka mina nya hockeyrör! ;)

Kommentarer
Postat av: sophie

fin bild:P jag hittade fjärilen;)

2009-01-16 @ 15:38:18
URL: http://sofijhuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0