OM vi är bäst!

Hallåj sötpajar!
Mår ni bra? Det gör iallafall jag! Idag har jag nämligen bara gått i skolan från 8 till 11, så det var riktigt skönt! Kändes nästan bara som att man kom dit och sen skulle man gå hem. Så jag och Linda stannade kvar en stund! Först så hittade vi ett par sånna här foppa tofflor som vi hade lite kul med och gick runt i, sen visade det sig att de var lukas, (var nyss påväg att råka skriva kukas! HAHA, min humor!), men sen försvann tofflorna typ. Och jag och L gick och spelade pingis med några sexor vilket va ganska tråkigt om jag ska va ärlig. Sen gick vi runt i skolan o flumma lite bara. Efter en stund gick vi hem, och nu är jag hemma! Om en stund ska jag iväg och klippa mig, tråkigt eller kul .. Kan inte riktigt bestämma mig.
Hörs. Puss!


vi är bäst!

Kommentarer
Postat av: Linna

om vi är!

2009-01-24 @ 22:03:47
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0