Let's dance ikväll

Hej allihopa!
Idag var de skola igen. Vi hade inte så många lektioner så det var skönt! Först hade vi musik och sen nästan en timmes håltimma och sen engelska i en halv timme och sen åkte vi på teater! Så det var riktigt nice. Teatern var helt okej tycker jag, lite sådär små rolig ibland. Och det var riktigt kul när en liten kille i sexan fick gå upp på scenen och spela med dem lite! Haha. När vi kom tillbaks till skolan sen så hade vi bara lite diskussioner om teatern och sen slutade vi! När jag gick hem så gick en omogen kille i min klass (Rasmus) efter mig och kastade en snöboll på mig, då sparkade jag slask på honom och han fick damp. Sen följde han efter mig precis bakom så jag stannade när han inte var beredd och gjorde värsta bakut sparken mellan benen på honom. Då fick han damp igen och kastade en snöboll i nacken på mig. Sen orkade jag inte med honom så jag slutade. Men han kommer få igen! Det kan han lugnt räkna med! Mohahaha!
Aja, iallafall så är det ju let's dance ikväll så det får man ju inte missa. Blondinbella ska ju vara med så de kan nog bli kul, hon är ju så väldigt självsaker och säger att hon kommer vinna. Så de ska bli spännande! Tror faktiskt att hon kan vara riktigt duktig, och även Magdalena & Laila (kanske). Vi får helt enkelt se kl 20.00!
Snart ska jag käka! Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: sophie

Sv: ja det kanske hon sa men jag ville inte ha dom för att stina-lee har dom för då tror alla att jag köpte dom för att hon har det. men jag sa sen att jag skulle köpa dom ändå, det har inget med att linna inte tycker dom var snygga, jag tycker dom är snygga och vill ha dom. Och jo, jag såg dom först!

2009-01-09 @ 19:57:52
URL: http://sofijhuw.blogg.se/
Postat av: sophie

sv: och du kan inte veta när jag såg den

2009-01-09 @ 21:08:17
URL: http://sofijhuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0