Dålig uppdatering..

Ursäkta den dåliga uppdateringen idag, men bloggen har strulat. Egentligen har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma och tagigt det lugnt. Laddat hem några filmer har jag faktiskt gjort, första gången jag våga! Haha. Sen så har jag faktiskt varit ute på en långpromenad med mamma och hennes kompis, och hundarna såklart. De busade runt som alltid! Just nu sitter jag har i min säng med laptopen brevid mig och har photoshopat lite med några bilder.. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra så jag får väl underhålla mig själv med en chatt på msn med någon. Spela sten sax påse eller något sånt, nej jag skojja bara..
Aja, vi hörs!

haha, jag på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Linna

hih du är på city information :p

2009-01-19 @ 06:54:11
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0