Bildbomb

Hatar verkligen att plugga! Men jag försöker faktiskt att göra det bästa av det. Det blir faktiskt lite mysigare om man  tänder lite ljus och dricker en cola, haha. Så nu får ni lite bilder från idag, dels ifrån mitt pluggande och även lite från skolan.


tända ljus & colan där bredvid, yes!


pluggar samtidigt som jag tar bilder på mig själv(?) jag har uppsatt hår & ser allmänt störd ut ,och jävlar va fokuserad haha.


väldigt tom lektion ?


bjuder faktiskt inte på mitt fejs, tungan är ute och allt haha x) och ingnorera richard i bakgrunden, jag glömde att täcka för han i paint!


 och bara för att jag var så omogen att täcka över mitt fejs på bilden innan så får ni en annan bild på mig från i helgen.

det vart lite utav en bildbomb, och det är inte ofta något sånt händer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0