Twilight parfym

Alla Twilight älskare se hit! Jag har nyss kikat runt lite här på internett och hittade en Twilight parfym! Haha, lite roligt tycker jag. Att de gör en parfym av en film! Luktade filmen? Nej jag skojjar bara. Hihi. Iallafall parfymen ska ha en doft av lavender och freeisa, så den verkar ju kanske inte så dum, eller? Det här inlägget var ju då riktat ganska mycket till min vän Sophie som verkar ha fått ett litet såkallat "Twilight beroende"! Själv så har jag inte äns sett filmen! Är den bra? Jag är lite tveksam om vad jag tror, men somsagt: jag har inte sett den! Så, till er som älskar Twilight, eller bara tycker att denna parfym verkar nice så går den att köpa Här!
Nu ska jag nog gå och hjälpa mamma lite med maten.. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

fin blogg!

2009-01-06 @ 18:41:54
URL: http://rodhe.blogg.se/
Postat av: sophie

haha, vad sött med ett inlägg till mig!;) Men lille du, du måste se filmen! Du ser ju hur beroende jag är, kollar just nu you know;) se! se! se!:D

2009-01-06 @ 21:16:57
URL: http://sofijhuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0