Måndag

Shulu sweetpies!
Allt bra med er? Idag är det måndag, och det innebär skola. Alltid lika jobbigt att gå upp på morgonen. Skoldagen var faktiskt helt okej. Jag och nåra hade lite roligt med toaletterna, vi låste de från utsidan och sen kom ju såklart Lukas. Då fick han allt vänta på att "de som var på toaletterna" skulle bli färdiga. HAHA! Bara jag som tyckte de var kul förmodligen? Nått annat roligt som hände i skolan då? Njae, inte något sådär jättekul som jag kan komma på förtillfället. Men iallafall, just nu så sitter jag här och lyssnar på musik. Håller typ på att få värsta annan musik smak, haha! Och jag känner så för att börja dansa efter att ha sett på en massa videoklipp på youtube.
Måste egentligen plugga matte, men det blir ju ganska svårt eftersom att min mattebok är hos mamma. Det här blir lite knepigt.. Får se hur jag gör. Åker kanske och hämtar den lite senare ikväll så då blir det till att plugga inatt! Yeah, not.
Pussi

Kommentarer
Postat av: Linna

haha OM de där med toaltterna va kul! ;)

2009-01-26 @ 18:28:11
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/
Postat av: Linna

sv: man tack, man tackar! x)

2009-01-26 @ 18:50:13
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0