Hej jag har namnsdag!

Hejhej! Idag var de skola som alltid. Ganska tråkigt. Efter skolan så åkte jag till nacka där pappa hämtade mig och sen åkte vi till sickla och letade i ALLA affärer efter vanliga vita tjejskridskor. Men nej nej! Vi var tvungna att åka till Nacka forum, men tror ni det fanns där då? Såklart inte! Det fick bli ett par hockeyrör och en vit hjälm (fast egentligem ville jag ha en rosa!!). Men jag är nöjd ändå!
Imorrse när jag vaknade så fick jag en massa paket eftersom jag har namnsdag! Jag fick en typ tshirt, en film, en bok och en parfym.. Rena julafton ju? Haha. Tack så mycket Pappa & syrran! Åt även tårta ikväll! De ni!
Snart ska jag gå och duscha. Och jag vet att jag inte är så bra med bloggen just nu, men förtillfället har jag inte mycket blogg lust, men jag lovar det kommer!
Ha det bäst! Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0