090127

Helluu!
Kände för att skriva ett till inlägg nu ikväll innan jag hoppar i duschen. Kan väl börja med att jag och richard bråkade i skolan idag, HAHA. Han var jobbig och då kallade jag han tönt och då tog han mitt sudd och kastade ut det genom ett fönster. Då fick jag typ damp haha, och R vägrade gå ut och hämta och det gjorde jag med, och han vägrade även att ge mig ett nytt, så jag gick och sa till Patrik (en lärare) som tog parti på min sida, mohahahha! Sen när lektionen började så kom P med 2 st nya sudd till mig, mohahah, ägd richard!!
Sen kan jag väl bara säga att jag och Linda har värsta onda planerna på g som vi kom på på svenska lektionen idag! Hihi..
Hoppas skoldagen imorgon blir bra fastän jag vet att det är den sämsta på hela veckan, idrott, no prov, tråkiga lektioner, KOMFA (jag spyr), = hata!
äälskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0