Onsdag

Hallå allihopa!
Mår ni bra? Själv så är jag väldigt stressad. Vi har så otroligt mycket i skolan just nu så ni förstår inte. Imorgon så har vi engelska prov, och inte nog med det, vi ska ha en jättestor redovisning i svenskan! Så det blir mycket att plugga in tills imorgon, så jag antar att jag kommer behöva sitta uppe ganska sent ikväll för att öva! Sen på fredag så har vi spanska läxa och matteläxa som också måste göras, men det gör jag nog imorgon. Och nästa vecka är det NO prov. Så det är lite stressigt ja!
Men idag har jag iallafall bara gått i skolan. Och den här onsdagen var faktiskt ganska bra, varken konfa eller syslöjd (och det innebar att vi slutade tidigare) och så hade ju jag spanska med andra gruppen. Och efter skolan så gick jag och Julia ner till konsum och köpte godis, inte bra där. Haha, men gott var det iallafall.
Nu ska jag titta på tv, hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0