Pingisproffset *not*

Hallå bloggen!
Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag toppen! Idag har jag varit i skolan, och det var faktiskt ganska kul. Lektionerna var inte speciellt ansträngande. Fredagarna är en av de bästa dagarna på mitt schema tycker jag. Det allra bästa är att vi har hemkunskap sista lektionen, så då slipper man äta mellis hemma sen. Najs! Idag bakade vi bröd. Jag och sophie var i samma grupp eftersom att vi fick bestämma själva, vårat bröd vart faktiskt väldigt gott! Efter en stund kom Linda eftersom att hon slutade, då gick vi ut och hade lite rast medans brödet var i ugnen. Först spelade vi lite pingis med Ludde, Lukas och Wille, fast de bara skrattade åt mig de små pluttarna! Sen fick Ludde kolla på min mobil, jag förklarade för honom att om han tittar på mina bilder så kommer han råka jävligt illa ut, men va tror ni den lilla ungen gör då? Han tittar såklart på min bilder, så då sprang jag och jagade honom och skrek på han! Dumma ungar! ;)
 Sen när brödet var färdigt så gick vi in till hemkunskapen igen och tog ut brödet. Fast såklart hade jag glömmt sätta igång ugnen, så då var det bara att stoppa in dem igen och då gick vi på rast igen och kikade när  L, L & W spelade pingis. Sen när timern pep igen så gick vi in o hämta brödet ur ugnen och sen stack vi ut till pingisborden igen. Då fick man dela med sig rejält av brödet! Aja, sen gick vi alla hem!
Vi hörs pussungar!


btw, igår ökade min besöks statistik ganska mycket! Jättekul! Det gör en bara mer motiverad till att blogga! Och en sak till, Johan är bäst! :) <3

Kommentarer
Postat av: sophie

sv:ne:P

2009-01-24 @ 11:53:49
URL: http://sofijhuw.blogg.se/
Postat av: karin

vem e johan? din kille?

2009-01-24 @ 18:30:13
Postat av: Anonym

haha det kanske är du som är kär i honom, inte jag :)

2009-01-25 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0