I taket lyser stjärnorna

Hej på er!
Mår ni bra? I do. Hade inställd första lektion imorse, så jag kunde haft sovmorgon till klockan 10, sånt där är så irriterande. Aja, efter skolan så åkte jag, Linna och Sophie in till stan och gick runt och tittade lite i affärer, tog bilder, filmade, flummade. Vi käkade sallad på donken, och skulle precis sätta igång att äta när klockan var 18, och bion började 18.30 så då fick vi bråttom att slänga i oss maten, men vi hann faktiskt! Vi såg I taket lyser stjärnorna, den var riktigt bra, och sorglig...
Efter bion så satte vi oss på tunnelbanan och sen åkte vi buss hem till sophie, och jag kom väl hem för ett tag sen.
En rolig dag alltså!
Bilder från dagen, kommer snart eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 11:39:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0