Helgen

Hellu bloggen!
Tänkte berätta lite kortfattat om min helg.
I lördags så åkte jag mamma och syrran till kicks i mölnvik för att köpa hårfärg eftersom att jag hade bestämt mig för att färga mitt hår i helgen. Sen åkte vi vidare till Sickla för att köpa födelsedagspresent till mammas syster och Tessan, såklart har alla affärer stängt fem minuter innan vi kom dit, så de blev ingen present. Istället blev det lite pengar. Men men, det är så det går när man ALLTID är ute i sista sekunden. Så då åkte vi hem till mormor & morfar för att fira mammas syrra. Där blev det mat och tårta. Och efter det så tog jag fram min hårfärg, så då blev det att läsa instruktioner. När allt var klart i våra huvuden så blev de tjockt med folk i badrummet eftersom att mitt hår skulle färgas. Mamma och Tessan fick hjälpas åt att spruta i färgen i mitt hår medans Ellinor fick stå och hålla i spegeln så att jag skulle kunna se så att de inte klantar sig med mitt hår, HAHA. Och sen var de även en del folk som stod och tittade på. Trevlans. Måste erkänna att jag var ganska nervös. Men när allt var klart så var jag faktiskt ganska nöjd! Den natten sov vi kvar hemma hos m&m.
Idag åkte vi hem, och för en stund sen var min kusin + föräldrar här och fikade. Det var trevligt. Ikväll skulle jag egentligen behöva gå på gudstjänst men de verkar nästan som att ingen kan, och jag vill ju inte precis gå själv. Nån som har lust att följa med? Troligtvis inte. Jag HATAR konfirmationen eller hur de nu stavas!

Vi hörs! Kanske lägger upp en bild på mitt hår ikväll. Vi får se. Loveya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0