Lördag

Hej på er!
Idag väckte mamma mig ganska tidigt för att vi skulle städa hela huset. Så nu har vi faktiskt städat i några timmar. Jag har städat hela mitt rum, rensat garderoben, damsugigt, torkat av saker och så. Men nu orkar jag inte mer. Ska nog gå och göra mig iordning snart. Ikväll så ska vi få gäster, och det blir väl förhoppningsvis trevligt.
Imorgon ska jag nog till stan med mami och syrran, och då ska jag förhoppningsvis köpa en jacka. Så de ska nog bli kul!
Nej, nu ska jag göra mig iordning. Hugs!

Kommentarer
Postat av: Linna

haha har du köpt den där jackan?

Snyggt, då är vi lika du och jag! x)

2009-02-07 @ 18:01:12
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0