Alla hjärtans dag

Hej bloggen!
Idag är det ju alla hjärtans dag, och det är väl kul... För de som har nån att dela den med.
Iallafall, idag så har jag inte gjort särskilt mycket. Har bara varit i mölnvik och köpt ett par skidbyxor som jag ska ha på måndag då jag ska till Kungsberget med skolan. Det blir säkert jättekul!
Och jag måste bara säga en sak, idag har jag faktiskt inte haft något smink alls! Duktigt va? Jag som har varit runt i typ en massa affärer i hela mölnvik! Inte för att jag känner mig bekväm utan smink, snarare tvärt om. Det känns mycket bättre att ha smink, men det kanske inte är så bra om man använder det typ varje dag..
Jaja,
stor alla hjärtans dag kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Linna

haha jasså?

du borde haft rosa teckisar så vi kan matcha (stavning?) varandra ;)

2009-02-14 @ 22:24:19
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0